وبلاگ رسمی فولادسل

وبلاگ رسمی فولادسل ، بازار آهن آلات ، خرید و فروش آهن آلات ، بازار فولاد ، فروشگاه اینترنتی آهن آلات

وبلاگ رسمی فولادسل

وبلاگ رسمی فولادسل ، بازار آهن آلات ، خرید و فروش آهن آلات ، بازار فولاد ، فروشگاه اینترنتی آهن آلات

بررسی ورق آلیاژی A283 gr-C و کاربرد آن در صنایع

ورق  A283 Gr C یک فولاد کربنی است که در صنایعی که نیاز به مقاومت کششی کم یا متوسطی نظر کیفیت ساختاری دارند مورد استفاده قرار می گیرد . این فولاد در بین فولادهای آلیاژی یا غیر آلیاژی  دارای خاصیت شکل پذیری نسبتا بالایی و دارای قابلیت شکل‌پذیری و توانایی جوش خوبی است.از دیگر کاربرد های ورق A283 ساخت مخازن ذخیره سازی میعانات نفتی و ذخیره سازی مواد شیمیایی به کار می رود.


بررسی ورق آلیاژی A283 gr-C

محصولات A283 Gr C در بسیاری از صنایع کم‌فشار موثر هستند ، اما همچنین می‌توانند در شرایط مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات دارای حد میانی با قدرت بازده کم هستند و در عین حال می‌توانند در اهداف ساختاری ، مکانیکی و دیگر موارد مهندسی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع فولاد در درجه اول در مخازن استاندارد ، بویلرها، کشتی های کم فشار و کنترل دما مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این ورق ها شامل ورق فولادی کربنی با کیفیت ساختاری برای کاربرد عمومی می باشند. این نمونه های فولادی باید توسط کوره باز، کوره الکتریکی اساسی یا کوره الکتریکی پردازش شوند.

با کمک اعضای تیم کارشناسان ما، ما توانسته ایم ورق هایASTM A283 Gr C را ارائه دهیم. بنابراین، کویل ASTM A283 Gr C ما به طور کامل مشخص شده است که یک ترکیب منحصر به فرد از کیفیت و قیمت رقابتی است. ورق های فولادی ASTM A283 Gr C  در اندازه‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است که در صنایع مختلف مناسب هستند.  که در آن ها مقاومت در برابر خوردگی با حداقل هزینه مهم است. صفحات ASTM A283 Gr C به دقت ابعادی و ساختار محکم آن‌ها مشهور است

آنالیز گرما و محصول باید انجام شود که در آن مواد فولادی مطابق با ترکیبات شیمیایی مورد نیاز کربن،منگنز، فسفر، گوگرد، سیلیسیم و مس ساخته خواهد شد. نمونه‌های فولادی نیز باید مورد آزمایش کشش قرار گیرند و با مقادیر مورد نیاز مقاومت کششی، نقطه تسلیم و … همخوانی داشته باشند.

ورق با آلیاژ A283 Gr C  فولاد محبوب جهت ساخت کلیه ی مخازن انبار نفت ، ساخت تانکر های حمل سوخت و کلیه مخازن نگهدارنده میعانات نفتی می باشد . این فولاد با نام تجاری استاندارد کشور ایالات متحده امریکا AISI:A283 Gr C  شناخته می شود و محبوب ترین فولاد در صنعت نفت در جهان می باشد .

ورق فولادی A283 می تواند در بسیاری از برنامه های کاربردی به طور موثر برای طیف گسترده ای از خواص و ابزار موثر استفاده می شوند. محصولات ما به صنایع مختلف در ایران تحویل داده می شود.


کاربرد ورق آلیاژی A283

گریدهای این نوع ورق دارای خصوصیات قابل توجهی از جمله خاصیت ماشینکاری، جوشکاری و شکل پذیری بسیار مناسبی هستند. ورق آلیاژی A283 برای صنایع اصلی نظیر:

  • مخزن سازی
  • نفت
  • گاز
  • پتروشیمی
  • کشتی سازی
  • اسکله سازی و دیواره ماشین آلات و قطعات صنعتی

ویژگی های ورق آلیاژی A283

استحکام کششی برای گرید A از ورق A283، کمتر از گرید D می باشد. به همین ترتیب نقطه تسلیم در گرید A بسیار پایین تر از نقطه تسلیم در گرید D می باشد. این دو خصوصیتی که برای این گریدها ذکر شد روی خصوصیت کشیدگی این گریدها هم تاثیر می گذارند. به این صورت که کشیدگی در گرید A بیشتر از سایر گریدها و کشیدگی در گرید D کمترین مقدار خواهد بود.


لیست  قیمت ورق آلیاژی A283 gr-c فولادسل

برای اطلاع از لیست قیمت روز ورق آلیاژی A283 gr-c از سایت فولادسل اقدام نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد